Fucking jävla fuck!

Är sååå arg & ledsen!!!! Fattar inte faaan asso! Dagen vart heeeelt förstörd! Jag skulle till min kompis födelsedagmiddag med Camilla (som bor med mig). Tyvär så hann vi inte dit.  Men tänkte att jag liksom får fira henne när vi väl går ut. Camilla & jag  vi fixade oss o allting sen åkte vi till stan. Va i stan lite innan kl 10. Ringde min kompis som fyllde år och sa att det är bäst att de kommer till stan om vi skulle åka till henne så skulle det ta jätte lång tid. Vi hann käka på mc gick runt i den kylan försökte hitta ett ställe som vi skulle kunna sitta på. Vi skulle fan stannat kvar på mc. Kl blev 11 en kill kompis som skulle med oss han kom o han hade med sig en kill kompis. Efter ett tag sa min kompis som fyller år att de var på väg till stan. Men först gick de och pissa sen gick de till 7eleven. Det tog typ hundra år för de att komma. Kl blev 12 vi alla som väntade på de vart fett sura och jävligt trötta. Vete fan inte vad som hände...någon ville inte gå dit, ena ville inte slösa pengar på det stället o blablablabla till slut ville 2 tjejer åka tillbax till solna och gå till en pub där. Så klart att alla som var med på middan följer med de. Och min kompis som fyllde år hon åkte hem helt själv. Tycker så synd om henne, det är liksom hon som fyller år det är igentligen hon ska bestämma vart man ska gå men det måste vara så klart ett ställe som alla trivs på. Ja jag erkänner jag var oxå egoistisk tänkte bara på vart jag ville gå. Men det stället som jag ville till var typ den bästa allternativen. Camilla har väntat på den här dagen huuur länge som helst. Hon snacka hela tiden om halloween att vi skulle ha så kul o fira den tillsammans. Det ville jag ju oxå verkligen. Om jag hade vetat att vi skulle få vänta så länge o att kvällen skulle bli förstörd så skulle jag gått dit vi ville dra från början. Så jäckla egoistiska! Tycker verkligen synd om min kompis och Camilla. Men det här kommer jag aldrig glömma! Jag hade inte gjort något det var dålig stil att de var typ kaxiga och struntade i hälsa inte häller. Ja det va massa annat oxå men men..Sminkade mig, klädde på mig, köpte dricka, köpte grejer in för halloween & väntade helt i onödaaaan! Kunde fucking sitta hemma o ha västa mysigt =( Missade allt på K2 oxå! Någon som var där ?

Aja det var min halloween det..hoppas att alla andra där ute hade det mkt bättre!

/ Miss D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0